سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صوفی نامه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شاید حسن تصادف!

امروز صبح تو تاکسی من جلو نشسته بودم و سه تا دختر عقب و در معیت راننده تاکسی عزیز به سمت دانشگاه حرکت میکردیم و راننده گرامی هم در مورد بی تربیت شدن مردم افاضات میفرمود که ییهو یک ماشین سر یه تقاطع به ایشان راه نداد که سبقت بگیره و نمیدونم چی شد که یه 18 چرخ نزدیک بود از رومون رد بشه!!!

حالا جدا از اینکه تقصیر راننده تاکسی بود و اگه اون ماشینه به ما راه میداد ممکن بود کامیون از رو خودش رد بشه ، آقای راننده که تا چند میلی ثانیه پیش داشت از دراز نکردن پا جلوی پدر که مبادا اصاحه ادب بشه صحبت میکرد ، یهو شروع کرد به دادن فحش های خار و مادری که من تا حالا حتی تصور نمیکرم همچین فحش هایی ممکنه اصن وجود داشته باشه!!!

حالا من از اینور میخوام نذارم راننده فحش بده ( بالاخره خانواده عقب نشسته بود!!) از اون ور راننده وسط فحشایی که به طرف میداد دو تا به تو چی مرتیکه الاغ نثار روح پر فتوح من میکرد! اون دخترای بدبخت هم نمیدوستن بخندن ، گریه کنن ، گوشاشون رو بگیرن ، خودشون رو بزنن به اون راه تا اصاحه ادب نشه و ... که خلاصه تو این وضعیت خر تو شیر خدا رو شکر سر دو راهی دانشگاه مسیرمون از اون ماشینه جدا شد و اینبار راننده شروع کرد به من فحش دادن که آغا چرا نذاشتی تمرکز کنم تا خوب بهش فحش بدم!! حالا ما هی مراعات سن طرف رو میکنیم هی طرف بیشتر دری وری میگه! دیگه داشت ضامنم در میرفت که رسیدیم در دانشگاه و طرف یهو انگار یادش اومده بود که اول مسیر داشت در مورد چی حرف میزد که شروع کرد به معذرت خواهی و البته هم زمان فحش دادن به فلانی که تقصیر اون خار .... و عمه ... بود که پیچید تو راه ما! و اگه ما میرفتیم زیر کامیون 5 نفر میمردن و اگه اون میرفت فقط یه نفر میمرد پس بهتر بود به ما راه میداد!!!! و البته هزار بار از من حلالیت طلبید برای شستو شویی که به امواتم داده بود! و منم صد البته حلال کردم!

حالا به ایجا رسیدیم که بگم ، اولا وقتی تو کار ناپسندی پرفکت محسوب میشید ، جلوی چهار نفر نیاید بگید که من فلانم و ... که مثل این راننده تاکسی ما بدجور ضایع میشید و لازم به ذکره تو تاکسی آب قطع بود!!

دوما آقا وقتی یکی میاد وسط جدا کنه ، بهش فحش نده ممکنه بزنه  . . . ت بکنه که البته من از این عرضه ها ندارم!!

سوما من یه سری فحش جدید یاد گرفتم پیام خصوصی بدبد تا براتون بفرستم!!!!!!!!پوزخند

 


 

پ.ن: هزینه هر فحش ، یک بار رفتن تا دم مرگ و شنیدن چندتا فحش متوسط غیر ناموسی از یک راننده تاکسیه!

پ.ن.ن: هیچگونه پارتی بازی قبول نیست و بدون شرایط بالا به کسی فحش های آپ تو دیت یاد نمیدیم!

پ.ن.ن.ن: یه چیز دیگه ، امروز تعرفه اینترنتم تموم میشه و قصد تمدید ندارم تا وقتی امتحاناتم تموم بشه. البته شاید داداشم یا بابام بیان تمدید کنن که اون موقع اینترنت نطلبیده مراده و میام خدمتتتون! پس تا 11 تیر خداحافظ.خدانگهدار

 

باشد تا رستگار شوید.